VISI MODEĻI
JAUNAIS 3008 HYBRID

Jaunais krosovers PEUGEOT 3008 HYBRID apvieno jaudu un izsmalcinātību, ar automašīnā uzstādītu plaši izplatītu tehnoloģiju, kas veicina unikālu braukšanas pieredzi. Tā abi dzinēji HYBRID 225 zs FWD un HYBRID4 300 zs AWD, kas apvieno iekšdedzes un elektrisko enerģiju, ir efektīvi un dinamiski. 100 % elektrorežīms ļauj jums piedzīvot skaistas emocijas no brauciena.
PRIEKŠROCĪBAS
UZLĀDĒJAMS HIBRĪDS: BRAUKŠANAS DAUDZPUSĪBA
autonomija (WLTP)
un 4 riteņu piedziņa
izmešu Electric režīmā
Ar uzlādējamo hibrīda automašīnu izvēlieties savu braukšanas režīmu: iekšdedzes dzinējs vai elektromotors. Iepazīstiet jaunas sajūtas Electric režīmā:
• līdz 59 km (WLTP) elektriskā autonomija
• vienmērīga braukšana bez raustīšanās, samazināta vibrācija;
• tūlītējs paātrinājums ar tūlītējo griezes momentu;
• kluss motors.
Daudzi ieguvumi lietošanā:
• vidējais ieguvums 40 % no patēriņa, kas saistīts ar izmantošanas veidiem un uzlādes skaitu;
• „Electric“ režīma izmantošana;
• apkopes izmaksu samazināšana.
Jums paredzētās funkcijas:
• vienkārša un intuitīva uzlāde 7 h
• pilna uzlāde iespējama mazāk nekā 2 stundās
• informācija reāllaikā par jūsu braukšanu
• attālinātā vadība ar lietojumprogrammu MyPeugeot®
• Free2Move pakalpojumi, lai jūsu ikdiena būtu vieglāka.
DIZAINS
JAUNS MŪSDIENĪGUMA LAIKMETS
Jaunais krosovers PEUGEOT 3008 HYBRID parāda drosmīgu augsto tehnoloģiju dizainu ar savu jauno, spēcīgo priekšējo daļu, kas izrotāta ar Full LED priekšējiem lukturiem ar EVS funkciju. Tā atšķirīgais stils, nevainojamais līdzsvars starp drosmi un maigumu izjauc krosovera izveidotos kodus.
HYBRID un HYBRID4 emblēmas, kas rotā jauno krosoveru PEUGEOT 3008, smalki izceļ to piederību uzlādējamā hibrīda inovatīvo tehnoloģiju pasaulei.
Tādas apdares kā 19” San Francisco alumīnija diski ar dimanta efektu ar neparasto dizainu, riteņu arku lielie aizsargi un spēcīgās durvju apakšējās daļas skaidri ierindojas starp krosovera pārliecinošajiem un drošajiem atribūtiem.
Jaunā uzlādējamā hibrīda krosovera PEUGEOT 3008 salonu rotā ekskluzīva apdare no mi-TEP Mistral / Alcantara® Greval ar Aikinite nošuvēm.
Jaunā PEUGEOT 3008 uzlādējamā hibrīda modernizētais PEUGEOT i-Cockpit® sniedz uzmundrinošu un intuitīvu autovadīšanas pieredzi ikdienā. Pārvaldībai un vieglumam ir pielāgots digitālais mēraparātu panelis un skārienekrāns.
Jebkurā brīdī digitālais mēraparātu panelis acu augstumā ar augstas kvalitātes rādījumu ļauj uzzināt:
• braukšanas režīms: Electric, Sport, Hybrid, 4WD
• elektriskā režīma autonomijas līmenis
• degvielas autonomijas līmenis
• enerģijas izlietojuma rādījums, izmantojot jaudas mērītāju: CHARGE, ECO un POWER.
Jūs varat ieprogrammēt akumulatora baterijas uzlādi, izmantojot jauno 10’’ HD skārienekrānu, kas ļauj piekļūt tā parametru iestatījumu funkcijām un jaunā uzlādējamā hibrīda krosovera PEUGEOT 3008 autovadīšanas informācijai:
• enerģijas plūsma, kas ilustrē hibrīda sistēmas darbību
• elektroenerģijas un degvielas patēriņa statistika
• uzlādes kontaktligzdu atrašanās vieta un attālums, kas jānobrauc pilnajā elektrorežīmā
• uzlādes parametru iestatīšana
• funkcijas e-Save aktivizēšana
• salona iepriekšējā termiskā sagatavošana.
TEHNOLOĢIJA
UZLĀDĒJAMA HIBRĪDA TEHNOLOĢIJA
Lai gūtu vairāk sajūtu, jaunajam krosoveram PEUGEOT 3008 ir HYBRID4 300 e-EAT8 AWD (4 riteņu piedziņa) versija un HYBRID 225 e-EAT8 FWDTas apvieno šādus elementus:
Tas apvieno šādus elementus:
• PureTech 147 kW/200 zs benzīna dzinējs HYBRID4 modelim un 132 kW/180 zs dzinējs HYBRID modelim
• 81 kW motors priekšējā daļā HYBRID un HYBRID4 modelim, un otrs 83 kW motors aizmugurējā daļā HYBRID4 modelim.
Akumulatora autonomija 100 % elektriskajā režīmā ļauj nobraukt līdz pat 59 km saskaņā ar WLTP (69 km saskaņā ar NEDC) 3008 HYBRID4 modelim un līdz pat 56 km saskaņā ar WLTP (65 km saskaņā ar NEDC) 3008 HYBRID modelim.
• Tā jauda ir 13,2 kWh.
• Augstsprieguma akumulators ir novietots zem aizmugurējiem sēdekļiem, neietekmējot ietilpību un bagāžas nodalījuma apjomu virs paklāja.
• Akumulatoram ir 8 gadu, 160 000 km garantija 70 % no tā uzlādes kapacitātes.
• Funkcija „e-SAVE“ ļauj vadītājam paredzēt elektroenerģijas rezervi, kas jāizmanto, kad viņš vēlas sava brauciena laikā, īpaši, plānojot ierobežotas satiksmes zonu.
AUTONOMIJA UN UZLĀDE
AUTONOMIJA ELECTRIC REŽĪMĀ LĪDZ 59 KM (WLTP)
Jaunā PEUGEOT 3008 HYBRID litija jonu akumulatora autonomija jums ļauj nobraukt līdz pat 59 km Electric režīmā atbilstoši WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) apstiprinājuma protokolam.
WLTP protokols lietotājiem sniedz precīzāku un reālāku pārskatu pār autonomijas vērtībām atbilstoši automobiļa reālajam izmantošanas veidam.
GALVENIE AUTONOMIJU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI ELECTRIC REŽĪMĀ
Autonomiju var saglabāt, samazinot ātrumu uz šosejas un ātrgaitas ceļa.
Autonomiju var saglabāt, ierobežojot spēcīgus paātrinājumus un novēlotu bremzēšanu.
Autonomiju ietekmē gaisa kondicionētāja vai apsildes aktivizēšana braucot.
Autonomiju var ietekmēt pasažieru skaits vai bagāžas daudzums.
VIENKĀRŠI UN ĀTRI UZLĀDES RISINĀJUMI
Lai pilnībā izmantotu jaunā krosovera PEUGEOT 3008 HYBRID priekšrocības, baudot braukšanu pilnībā elektriskā režīmā un degvielas patēriņa un CO2 izmešu ietaupījumu, ir ieteicama regulāra akumulatora uzlāde.
Jūs varat veikt pilnu jaunā PEUGEOT 3008 HYBRID akumulatora uzlādi:
• 7 stundās no standarta kontaktligzdas (8 A, 220 V);
• 4 stundās no pastiprinātas Green’up® tipa kontaktligzdas (14 A, 220 V).
Jūs varat veikt sava PEUGEOT 3008 HYBRID uzlādi arī ātrāk un pilnīgi droši no Wall Box termināļa.
• Pilna uzlāde var būt samazināta līdz 1 h 45 ar 7,4 kW Wallbox.
PEUGEOT ir izvēlējies par partneri ZEborne, lai izveidotu diagnostiku un piedāvātu pielāgotu risinājumu Wall Box termināļa uzstādīšanai jūsu mājās.
Plašs tīkls ar vairāk nekā 185 000 publisko uzlādes staciju ir pieejams visā Eiropā, lai veiktu jūsu hibrīda automobiļa uzlādi. PEUGEOT jums piedāvā abonēt Charge My Car piedāvājumu no Free2Move Services, izmantojot mobilo lietotni, ar ko jums būs vieglāk piekļūt tā plašajam publisko uzlādes staciju tīklam.Izmantojot piedāvājumu Charge My Car un tā uzlādes karti, jūs piekļūstat tīklam ar vairāk nekā 140 000 kontaktligzdu visā Eiropā.
BRAUKŠANAS REŽĪMI
• Electric: lai jums ļautu braukt 100 % elektriskajā režīmā līdz 135 km/h;
• Hybrid: pārmaiņus elektromotora un iekšdedzes dzinēja braukšana, lai optimizētu enerģijas izmantošanu;
• SPORT: visas iekšdedzes un elektromotora (atkarībā no HYBRID vai HYBRID4 versijas) jaudas mobilizācija maksimāli dinamiskai veiktspējai;
• 4WD: uzlabotai saķerei (4 riteņu piedziņa).
Šī sistēma nodrošina pieejamās enerģijas atgūšanu bremzēšanas un ātruma samazināšanas laikā, noņemot kāju no akseleratora (enerģija, kas parasti iet zudumā iekšdedzes dzinēja versijām). Šī darbība ļauj daļēji uzlādēt augstsprieguma akumulatoru un palielināt elektroenerģijas autonomiju. Brake funkciju var aktivizēt, lai nodrošinātu automašīnas palēninājumu, nespiežot bremžu pedāli. Darbojoties kā motora bremze, tā ļauj uzlādēt akumulatoru.