VISI MODEĻI

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

2008

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

EAT6 PĀRNESUMKĀRBA

EAT6-KÄIGUKAST

Tagad krosovers PEUGEOT 2008 ir aprīkots ar EAT6 automātisko pārnesumkārbu ar sešpakāpju konverteru 1,2 l PureTech 110 S&S versijā, optimizējot degvielas patēriņu, vienlaikus pastiprinot Jūsu braukšanas sajūtas. Tajā ietverta arī “Quickshift” tehnoloģija, kas nodrošina biežu, ātru un veiklu pārnesumu pārslēgšanu.

Savukārt tā produktivitāte (energoefektivitāte) ir praktiski vienāda ar manuālo pārnesumkārbu, pateicoties iekšējās berzes samazinājumam un konverteru pievienošanai, kas nobloķējas, kad vien nepieciešams, lai novērstu slīdēšanu.

Tas viss kopā nozīmē izmešu daudzuma starpību starp šo un manuālo pārnesumkārbu, kas ir samazināta līdz tikai 7 g/km CO2 (ar uzstādītām ISO standarta riepām), padarot šo versiju par ārkārtīgi efektīvu gan braukšanas baudījuma, gan degvielas patēriņa ziņā.

PureTech DZINĒJI

Būdams modulārs un kompakts, kombinējot lielisku kvalitāti ar izcilu veiktspēju, šis 3 cilindru dzinējs sapludina efektivitāti ar modernākajām tehnoloģijām. Tā piedāvātais braukšanas baudījums ir viens no labākajiem, kādi pieejami, pat pie ļoti zema apgriezienu skaita, un tas piedāvā pirmšķirīgu zema griezes momenta/augstas jaudas līdzsvaru. Tādējādi, nezaudējot ne nieka no jaudas vai prieka, šis tehnoloģiskais izrāviens nodrošina līdz 25 % mazāku degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu.

Turbo 1,2 l PureTech 110 S&S EAT6 versija ir pieejama ar jauno EAT6 automātisko pārnesumkārbu un kombinētajā ciklā nodrošina tikai 110 g/km CO2 izmešu daudzumu.

PURETECH BENSIINIMOOTORID

BlueHDi DZINĒJI

PEUGEOT 2008 kompaktajam krosoveram uzstādītie 1,6 l BlueHDi dzinēji ir unikāli, apvienojot selektīvās katalītiskās redukcijas tehnoloģiju (SCR) ar FAP (papildpiedevas daļiņu filtrs) sistēmu. Tie visi atbilst Euro 6 standartam (i: Eiropā), sasniedzot augstākos veiktspējas līmeņus kopā ar kontrolētu degvielas patēriņu un samazinātu izmešu daudzumu, un piedāvā CO2 izmešu daudzumu zem 97 g/km plus arī iespaidīgus 3,7 l/100 km. Tas padara 1,6 l BlueHDi saimi par ekonomiskāko, degvielas patēriņa ziņā efektīvāko dīzeļdzinēju klāstu autotirgū.

BLUEHDI DIISELMOOTORID

DAĻIŅU FILTRS UN SCR

filter

BlueHDi tehnoloģija nodrošina optimizētu degvielas patēriņu, izmantojot SCR un FAP tehnoloģijas.

Uzstādot SCR sistēmu FAP (papildpiedevas daļiņu filtrs) sistēmas augštecē, esam varējuši:

– samazināt slāpekļa oksīda izmešu daudzumu (NOx) pat par 90 %;
– optimizēt CO2 izmešu daudzumu un degvielas patēriņu;
– panākt ātrāku aizdedzes darbību pēc automašīnas iedarbināšanas pateicoties tās spējai darboties zemā temperatūrā.

STOP & START

Būdama ātra, efektīva un klusa, “Stop & Start” tehnoloģija ļauj dzinēju pārslēgt “gaidstāves” režīmā tieši pirms un pēc stāvēšanas perioda. Rezultātā ir panākta uzlabota degvielas patēriņa kontrole un CO2 izmešu daudzuma samazinājums.

Ja bremžu pedālis ir atlaists, uzreiz notiek iedarbošanās no jauna, neradot ne troksni ne vibrācijas.

STOP & START

IZMĒRI

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA PEUGEOT 2008